چطور بر اساس تیپ شخصیتی اینیاگرام خود از هوش مصنوعی برای انجام کارهایی که نفرت دارید، استفاده کنید

1403/05/31 11:51 PM - 2 ماه قبل


مهم نیست چقدر کار خود را دوست داشته باشید، بعضی وظایف ناخوشایند و کسل کننده به نظر می رسند. تمام انسان ها وظیفه ای را در شغل خود بارها باید تکرار کنند که بیشتر از همه از آن تنفر دارند. اما چی می شد اگر کمی می توانستید کمک بگیرید؟ هوش مصنوعی روز به روز به رشد خود ادامه می دهد، بنابراین ابزارهای آن کمی انجام وظایف شما را ساده تر می کنند.

اما به این علت که همچنان اکثر افراد زیاد با این فناوری آشنا نیستند و هر روز ابزارهای جدیدی شکل می گیرد، ممکن است برای اینکه بدانید از کجا شروع کنید به کمی کمک نیاز داشته باشید. در این مقاله می خواهیم بگوییم با توجه به تیپ شخصیتی اینیاگرام خود می توانید از چه ابزارهای هوش مصنوعی برای انجام کارهایی که نفرت دارید، استفاده کنید. پس همراهمان بمانید. قبل از شروع اگر هنوز از تیپ شخصیتی خود مطلع نیستید، می توانید در تست اینیاگرام تست و تایپ شرکت کنید و گزارش کامل آن را نیز دریافت کنید.

تیپ یک اینیاگرام

وظایفی که بیشتر از همه از آن نفرت دارید: بازنویسی دستور جلسات و اصلاح اشتباهات غیرضروری

به عنوان شخصیتی با تیپ یک اینیاگرام از ناکارآمدی نفرت دارید، بیخود نیست که لقب شما «کمالگرا» است! شما از اصلاح اشتباهاتی که نباید از ابتدا رخ می داده اند نفرت دارید و وظایفی مانند بازنویسی دستور جلسات روز شما را خراب می کنند. شما دوست ندارید که خرابکاری فرد دیگری را درست کنید، اما افراد اغلب از شما می خواهند خلاصه جلسات یا یک پروپوزال را بازنویسی کنید.

ابزار هوش مصنوعی که مفید خواهد بود: ابزاری مخصوص نوشتن دستور جلسه.

برای اینکه کار شما ساده تر شود، می توانید از یک ابزار نوشتن دستور جلسات استفاده کنید که کمک می کند در مدت کوتاهی یک دستور جلسه بنویسید. ابزارهایی مانند AI Meeting Agenda Generator شرکت Taskade یا Agenda Generator شرکت Screenapp کمک می کنند سریعا یک دستور جلسه بنویسید یا حتی یک دستور از جلسه زوم از پیش ضبط شده درست کنید. سپس فقط باید آن را بررسی کرده و طبق میل خود اصلاح کنید.

تیپ دو اینیاگرام

وظایفی که بیشتر از همه از آن نفرت دارید: تنها کار کردن روی پروژه های انفرادی (مانند نوشتن ایمیل)

به عنوان فردی با تیپ دو اینیاگرام، ترجیح می دهید در تیم کار کنید. بنابراین هر زمان که مجبورید روی وظیفه ای انفرادی کار کنید، احساس بی حوصلگی و شکست خوردگی خواهید کرد. شما هر کاری خواهید کرد تا جای ممکن سریعا کارهای انفرادی را انجام دهید. نوشتن ایمیل طولانی یکی از وظایفی است که به شما حس نفرت می دهد. اما با این حقیقت روبرو شوید که در غیر این صورت اینباکس شما به هم ریخته و پر از ایمیل می شود که کمک نخواهد کرد حس ناخوشایند نداشته باشید.

ابزار هوش مصنوعی که مفید خواهد بود: یک نویسنده ایمیل یا دستیار نوشتن ایمیل.

باید از ابزار هوش مصنوعی استفاده کنید که کمک کند سریعا ایمیل های مناسبی بنویسید تا بتوانید کار تیمی که دوست دارید، ادامه دهید. ابزارهای نوشتن ایمیل مانند JasperAl یا JustDone را استفاده کنید. آن ها کمک می کنند به کمک هوش مصنوعی محتوایی را بنویسید، ارتباط مکتوب خود را بهتر کنید و با متن و پیشنهادهای ایجادشده، منظور خود را برسانید.

تیپ سه اینیاگرام

وظایفی که بیشتر از همه از آن نفرت دارید: واردکردن داده ها، کتابداری و موجودی کالا

به عنوان شخصیت با تیپ سه اینیاگرام، از وظایف تکراری نفرت دارید. وظایفی که به نظر بی انتها می رسند و اکثر اوقات حس می کنید فقط وقت تلف کنی هستند. بنابراین کارهایی مانند کتابداری، واردکردن داده ها یا درست کردن فهرستی از کالاهی موجود برای شما ممکن است خسته کننده باشد. شما ترجیح می دهید به موفقیتی دست پیدا کنید به جای اینکه بنشینید و اسیر داده ها و ارقام باشید.

ابزار هوش مصنوعی که مفید خواهد بود: یک ابزار واردکردن داده.

باورتان شود یا نشود، نیازی نیست وقت زیادی را صرف واردکردن داده ها یا به روزرسانی فهرست کالاهای موجود کنید. شما می توانید با یک ابزار واردکردن داده هوش مصنوعی مانند Smart Paste یا Dext در وقت خود صرفه جویی کنید. این ابزارها کمک خواهند کرد روتین خود را بهینه کرده و با قابلیت های استخراج داده و اتوماسیون خود در وقت شما صرفه جویی می کنند. چنین ابزارهایی همچنین اجازه می دهند جداول از پیش موجود را وارد کرده و واردکردن تکراری داده ها را خودکار کنید.

تیپ چهار اینیاگرام

وظایفی که بیشتر از همه از آن نفرت دارید: رزرو وقت ملاقات و برنامه ریزی.

خیلی راحت می توان درک کرد که چرا به عنوان تیپ چهار اینیاگرام و فردی خلاق، از وظایف تکراری نفرت دارید. بعضی از بدترین وظایفی که از شما ممکن است خواسته شود انجام دهید شامل برنامه ریزی و رزرو وقت ملاقات است. همچنین ممکن است از وظایف دیگری مانند مدیریت موجودی کالا و انجام کاغذبازی تنفر داشته باشید. شما ترجیح می دهید تقریبا هر کار خلاقانه دیگری را انجام دهید مانند مفهوم سازی یا تولیدمحتوا.

ابزار هوش مصنوعی که مفید خواهد بود: ابزاری در زمینه برنامه ریزی.

از برنامه ریزی برای همکاران خود گرفته تا مشتریان، زمانی که بتوانید مدیریت دستی تقویم را انجام ندهید، احساس به مراتب بهتری خواهید داشت. به همین دلیل ابزار هوش مصنوعی در زمینه برنامه ریزی زندگی شما را متحول خواهد کرد. ابزاری مانند Clockwise یا Reclaim AI یا هرگونه ابزار برنامه ریزی دیگر را امتحان کنید که به شما قدرت هماهنگ سازی و خودکارسازی برنامه ریزی می دهد. بعضی از این ابزارها حتی پیشنهادهایی در زمینه بهترین زمان برای جلسات و وظایف مشخص بر اساس ترجیحاتی که وارد می کنید، به شما می دهند.

تیپ پنج اینیاگرام

وظایفی که بیشتر از همه از آن نفرت دارید: درست کردن پرزنتیشن یا ارائه مطلب.

به عنوان فردی با تیپ 5 اینیاگرام، ترجیح می دهید تمرکز خود را بر حل مشکل بگذارید. بنابراین ممکن است هرچیزی که شامل عیب یابی و تحقیق نباشد، شبیه به مجازات به نظر برسد. درست کردن پرزنتیشن یا ارائه مطلب یکی از وظایف خسته کننده برای شماست و آن همه جزئیات اندکی که باید در آن لحاظ کنید، مغزتان را می ترکاند.

ابزار هوش مصنوعی که مفید خواهد بود: یک ابزار درست کردن پرزنتیشن.

این روزها نیازی نیست از ابتدا یک پرزنتیشن درست کنید. می توانید از ابزارهای هوش مصنوعی مانند Presentation Maker یا Plus AI استفاده کنید که کمک خواهند کرد بدون وقت تلف کنی خیل زیاد، یک مطلب زیبا ارائه دهید. این نوع ابزارها اسلایدهای مرتب را بر اساس متون و طرحی که برای ارائه خود وارد می کنید، درست می کنند. آن ها همچنین ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش اسلایدها مانند ایجاد اسلاید درگ اند دراپ و موارد دیگر دارند.

تیپ 6 اینیاگرام

وظایفی که بیشتر از همه از آن نفرت دارید: نوشتن هرچیزی

به عنوان فردی با تیپ 6 اینیاگرام، زمانی که باید اسناد مهم کاری (یا هرچیز دیگری را در محیط کار) بنویسید، احساس استرس و نارضایتی می کنید. شما از نوشتن اسناد مهم نفرت دارید، چون بیش از حد به صحت و دقت توجه می کنید و دائما در این فکر هستید که اطلاعات صحیح را وارد می کنید یا خیر. به طور کلی، انجام چنین کاری یک سردرد بزرگ برای شماست.

ابزار هوش مصنوعی که مفید خواهد بود: یک ابزار نویسندگی یا دستیار نویسندگی.

زمانی که اکثر افراد اسم هوش مصنوعی را می شنوند، ممکن است به فکر ابزارهای نویسندگی بیافتند که باید شما را خوشحال کند. چون گزینه های زیادی دم دست دارید که کمک می کنند ایمیل، اسناد یا هر چیز دیگری که نیاز دارید بنویسید. می توانید از ابزارهایی مانند ChatGPT یا Gramarly استفاده کنید که نسبت به چیزی که در آن ها تایپ کرده اید با پاسخ متنی واکنش نشان می دهند یا کمک می کنند متن فعلی خود را ویرایش کرده و اصلاح کنید.

تیپ هفت اینیاگرام

وظایفی که بیشتر از همه از آن نفرت دارید: نوشتن یادداشت ها در جلسات یا رونوشت برداری در جلسات

به عنوان فردی با تیپ هفت اینیاگرام می خواهید از نظر شغلی پیشرفت کنید، بنابراین انجام هر کار زایدی از نظرتان وقت تلف کنی است. اگر وظیفه ای چیزی نباشد که به پیشرفت شغلی شما کمک کند (یا حتی بدتر، از آن قدردانی نشود)، اصلا دوست ندارید به سمت آن بروید. به همین دلیل رونوشت برداری در جلسات یا نوشتن یادداشت از صحبت های داخل جلسات بدترین وقت تلف کنی است. بابت آن به شما پول اضافه نمی دهند و کسی هم از شما تشکر نخواهد کرد.

ابزار هوش مصنوعی که مفید خواهد بود: یک ابزار رونوشت برداری.

رونوشت برداری و یادداشت برداری نیازی نیست که وقت باارزش شما را تلف کند. به جای آن می توانید از ابزاری مانند Fireflies AI یا Rev AI استفاده کنید که کمک خواهند کرد به کمک هوش مصنوعی از جلسات ضبط شده در عرض چند دقیقه، یادداشت یا رونوشت بردارید. این ابزارها در رونوشت برداری دقت بالایی دارند و همچنین ممکن است برای اطمینان از دقت، امکان ویرایش با هوش مصنوعی را پیشنهاد دهند.

تیپ هشت اینیاگرام

وظایفی که بیشتر از همه از آن نفرت دارید: خواندن یادداشت های بیش از حد از جلسات یا رویه ها و سیاست های جدید

به عنوان فردی با تیپ 8 اینیاگرام می خواهید در محیط کار احساس کنید که به چالش کشیده می شوید. می خواهید جایی باشید که عمل باشد و همیشه ترجیح می دهید سر اصل مطلب بروید. به همین دلیل خواندن کتاب های راهنمای کار، یادداشت های بیش از حد از جلسات و رویه ها و سیاست های جدید از نظرتان وقت تلف کنی است. در محیط کار برایتان انصاف و عدالت خیلی اهمیت دارد، اما از طرفی به خواندن چیزهای کوتاه علاقه دارید.

ابزار هوش مصنوعی که مفید خواهد بود: یک ابزار مطالعه.

با آنکه رئیس شما ممکن است گفته باشد باید چیزی را مطالعه کنید، نحوه آن را مشخص نکرده است. خوشبختانه ابزارهای هوش مصنوعی مخصوص کمک می کنند به جای نشستن و خواندن اسناد، صدای خواندن آن ها توسط این ابزارها را بشنوید. شما در این شرایط می توانید وظایف دیگر خود را انجام دهید و در همان حین از اخبار جدید در محیط کار، یادداشت های جلسات یا هر چیزی که رئیستان گفته است باید بخوانید، مطلع شوید. ابزارهای هوش مصنوعی مانند Speechify یا Natural Readers کمک می کنند متون خوانده شده با صدای انسان (یا گاهی با صدای افراد مشهور) را بشنوید.

تیپ 9 اینیاگرام

وظایفی که بیشتر از همه از آن نفرت دارید: مهلت استرس آفرین انجام کارها

اگر فردی با تیپ 9 اینیاگرام هستید، از اینکه احساس فشار کنید نفرت دارید. از طرفی نفرت از این فشار به این معناست که مهلت سریع انجام پروژه ها آرامش درون شما را آشفته خواهد کرد. علاوه بر این استرس اولیه، عادت اهمال کاری دارید که به شدت استرس شما می افزاید. اگر شغلی دارید که دائما چنین فشاری را به شما وارد می کند، زندگی شما را جهنم خواهد کرد.

ابزار هوش مصنوعی که مفید خواهد بود: یک ابزار مدیریت زمان.

هوش مصنوعی می تواند کمک کند در عرض چند روز پروژه ها را به موقع تحویل دهید. شما می توانید از ابزارهای مدیریت پروژه مانند Monday یا ClickUp استفاده کنید یا با یک ابزار یادآور مهلت تحویل مانند deadline reminder شرکت Tascade، یادآورهای خودکار بفرستید. ابزارهای مدیریت پروژه چندین قابلیت مفید دارند مانند پیگیری زمان، اتوماسیون برای فرم ها و تقویم ها و یادآورهایی که خواندن آن ها ساده است.


شخصیت شناسی توسعه فردی خودشناسی


برای ثبت نظر بایستی ابتدا وارد شوید.