مردم بر اساس تیپ اینیاگرامتان، واقعا چه فکری درباره شما می کنند

1403/06/16 8:10 PM - یک ماه قبل


اگر در تست اینیاگرام شرکت کرده باشید، اطلاعات ارزشمندی درباره خودتان و علت رفتارهایتان به شما می دهد. شما ممکن است عاشق این باشید که تیپ هفتی هستید یا زیاد از تیپ یکی بودن خوشحال نباشید. اما تا حالا فکر کردید که سایرین چطور ممکن است خصوصیات شما را توصیف کنند؟ باور کنید با آنچه شما انتظار دارید، متفاوت خواهد بود.

مثلا رفتار ناگهانی و بدون فکر تیپ هفتی شما را چطور توصیف می کنند؟ برخی از دوستانتان ممکن است عاشق این باشند که یک 3 شنبه کسل کننده را به یک ماجراجویی تبدیل می کنید، در حالیکه سایرین ممکن است فکر کنند شما اندکی غیرقابل اعتماد هستید. استانداردهای تیپ یکی را چطور؟ برخی افراد انتظارهای بالای شما را تحسین می کنند، در حالیکه سایرین آرزو می کنند کاش فقط آرام می گرفتید!

مهم نیست چه تیپی دارید، همیشه نظرات متفاوتی درباره شخصیت شما وجود خواهد داشت و نزدیک بودن زیاد به خودتان به این معناست که اغلب نمی توانید آنچه را سایرین می بینند، ببینید. پس در این مقاله می خواهیم بگوییم مردم بر اساس تیپ اینیاگرامتان، واقعا چه فکری درباره شما می کنند. همراهمان باشید.

تیپ یک: شک ندارم برای فایل های اکسل خود فایل اکسل دارند

افراد با تیپ یک اینیاگرام هر بهانه ای را برای برنامه ریزی و نوشتن یک جدول زمانی، نوشتن فهرستی از وظایف و مرتب کردن کنسروهای خود بر اساس تاریخ انقضا پیدا می کنند. این افراد چیزی به جز نظم نمی شناسند! اما حواستان باشد که خصوصیات تیپ شخصیتی شما گاهی از نظر سایرین سخت گیری بیش از حد و نداشتن انعطاف پذیری است.

آن ها ممکن است شما را به چشم کمال گرایی ببینند که نمی داند چطور استراحت کند و اگر مسئولیت هرچیزی را قبول کنید، فقط به شکل جدی برای خودتان مشکلات بیشتری درست می کنید. شاید وقت آن است که کمی آرم بگیرید و مدتی را بدون برنامه خوش بگذرانید.

تیپ دو: زبان عشق آن ها این است که لباس هایتان را بشویند

افراد با تیپ دو اینیاگرام فوق العاده بیش از حد بخشنده اند. آن ها لباس های شما را خواهند شست، ظرف هایتان را می شویند یا به دوست درمانده خود قبل از اینکه حتی درخواست کند، کمک می کنند. با آنکه چنین رفتاری ممکن است باعث شود که بهترین دوست افراد باشید، اما گاهی از نظر برخی افراد اندکی بیش از حد به معنای راضی نگه داشتن سایرین است.

همه به کمک شما نیاز ندارند یا نمی خواهند احساس کنند که بابت چیزی به شما مدیون هستند. بنابراین مطمئن باشید هدفتان از کمک کردن اثبات کردن یا مطمئن شدن از اینکه به شما نیاز دارند، نیست. شاید هم وقت آن است که اجازه دهید محض تنوع فرد دیگری از شما مراقبت کند.

تیپ سه: آن ها تعریف سخت کوشی هستند

نام مستعار افراد با تیپ سه اینیاگرام، جاه طلبی است. اما همه مانند شما در زندگی سرعت بالایی ندارند و برخی ممکن است انگیزه و جدیت شما را رفتاری رقابت جویانه یا زورگویانه تلقی کنند. به یاد داشته باشید که از سرعت خود بکاهید و از مسیر لذت ببرید. اگر در بازی پلی استیشن ببازید اصلا بد نیست، همه می بازند. مهم است که نفس بکشید و از لحظات آرام تر زندگی نیز لذت ببرید.

تیپ چهار: آن ها برای هر روحیه ای فهرست آهنگی دارند

افراد با تیپ چهار اینیاگرام بابت بسیار احساسی بودن و آگاهی از احساسات خود شهرت دارند. شما ممکن است آن دوستی باشید که همیشه برای هر روحیه ای فهرست آهنگی دارید، اما همه تمایلات احساسی شما را نمی پسندند. هرچیز ترند و باب شده ای از نظر شما کسل کننده است و گاهی چنین اخلاقی ممکن است شما را از دیگران دور کند و باعث شود به عنوان فردی عجیب یا بیش از حد خلاف گرای به شما نگاه کنند.

با آنکه عمیق بودن و پیچیدگی شخصیت شما بخشی از جذابیتتان است، اما به یاد داشته باشید همه به عمق نمی روند و برخی افراد از سطح لذت می برند و این هم مشکلی ندارد.

خود را با خواندن مقاله زیر بهتر بشناسید:

تیپ پنج: آن ها یک برنامه حساب شده برای آخرالزمان دارند

شعار افراد با تیپ پنج اینیاگرام این است که آماده باشید و دانش قدرت است. آن ها همچنین می گویند «من هوایت را خواهم داشت، فقط تنهایم بگذار.» دوستان شما می دانند که اگر آخرالزمان شود، مستقیما به خانه شما خواهند آمد چون هرچیزی را که برای بقا نیاز باشد، خواهید داشت از غذای کنسروی گرفته تا ماسک گاز.

اما شما چنین چیزهایی را بدون اینکه واقعا قانع شوید با سایرین به اشتراک نمی گذارید. شما عملکردی عالی در پیداکردن راه های خلاقانه برای استفاده از منابع محدود دارید، اما گاهی استقلال و تفکر خلاقانه و عجیب شما باعث خواهد شد اینطور به نظر برسد که به نیازهای سایرین بی توجه هستید یا انزوا را ترجیح می دهید. سعی کنید به یاد داشته باشید که همه مثل شما خودکارآمد نیستند.

تیپ 6: وفادارتر از سگ هستند

وفاداری قدرت برتر افراد با تیپ شش اینیاگرام در روابطشان است. شما نهایت تلاش خود را برای کمک به سایرین می کنید و بزرگترین مشوق آن ها هستید. گرچه عالی است که سایرین می توانند حمایت پرشور شما از عزیزانتان را ببینند، اما حواستان باشد که آنقدر از سایرین حمایت نکنید که خودتان را از بین ببرید. اگر متوجه هشدارهایی نشوید که نشان می دهند کسی از نزدیکان شما به نیازهای شما توجه ندارند، به خودتان وفادار نیستید.

برای شناخت بهتر روابط خود مقاله زیر را مطالعه کنید:

تیپ هفت: ساعت 8 صبح شنبه آماده مهمانی اند

کسانی که با افراد با تیپ 7 اینیاگرام می گردند، فورا احساس پرانرژی بودن می کنند. انرژی شما هرکسی را که می بینید تحت تاثیر قرار می دهد که شگفت انگیز است، چون شما پادشاه یا ملکه تحت تاثیر قرار دادن به شکل به یادماندنی هستید.

شما همیشه در تعقیب ماجراجویی هستید و به همین علت مردم شما را به عنوان فردی می بینند که همیشه، حتی صبح روز شنبه، آماده مهمانی هستید. اما آیا آن ها زمانی که در حالت استراحت قرار دارید، شما را جدی می گیرند؟ هرچند وقت یک بار جنبه جدی خود را نشان دهید تا ثابت کنید فقط به سرگرمی و بازی توجه نمی کنید.

تیپ هشت: از یک خرس مادر بیشتر از شما محافظت می کنند

افراد با تیپ هشت اینیاگرام از افراد ضعیف دفاع می کنند. همه هر زمانی که مشکلی به زندگی آن ها وارد می شود، با شما فورا تماس می گیرند. شما شخصیت جدی و جسوری دارید و از افرادی که احساس می کنند نمی توانند صدای خود را به گوش همه برسانند، دفاع می کنید. به همین دلیل است که مشهور شده اید. اما به یاد داشته باشید که گاهی افراد باید از خودشان دفاع کنند و اگر دائما برای کمک دخالت کنید، ممکن است شما را به عنوان فردی کنترل گر یا سلطه جو بدانند. اجازه دهید سایرین هر چند وقت یکبار، خودشان با مشکلاتشان کنار آیند.

تیپ 9: آرامش بخش انسانی هستند

افراد با تیپ 9 اینیاگرام بابت آرامش خود، باحال بودن و داشتن کنترل روی خود شهرت دارند، اما گاهی اندکی بیش از حد آرام هستند. شما فردی فوق العاده صلح جو، عاشق آرامش و نرم هستید. شما دوست دارید کارها را با سرعت خود پیش ببرید و از عجله کردن تنفر دارید.

 پس از یک روز دیوانه کننده در اجتماع، ممکن است مستقیما به پناهگاه (تخت خواب) خود پناه ببرید، چون باید انرژی خود را مجددا به دست آورید. با آنکه مردم به طور کلی منش آرام و صلح جوی شما را می پسندند، برخی افراد آن را تنبلی یا نادیده گرفتن مشکلات می دانند. مهم است با آنچه آزارتان می دهد برخورد کنید یا فقط با جریان پیش بروید تا آرامش را حفظ کنید. به یاد داشته باشید نظر شما نیز اهمیت دارد.


شخصیت شناسی توسعه فردی خودشناسی


برای ثبت نظر بایستی ابتدا وارد شوید.