پنل ارزیابی سازمانی و گروهی سایت تست و تایپ

1398/03/12 4:32 PM - 4 سال قبل


پنل ارزیابی سازمانی و گروهی، سیستمی بر اساس Big Data Algorithm است که این امکان را فراهم می‌کند تا با کمک ابزارهای مختلف شخصیت شناسی و رفتارشناسی، استخدام و مدیریت استعدادها و نگهداشت آن‌ها اعم از نیاز سنجی آموزشی و توسعه فردی، مطابق استانداردهای تعریف شده امکان پذیر گردد.

چرا باید پنل ارزیابی سازمانی و گروهی استفاده کنیم؟

استفاده از آزمون‌های روانشناسی امروزه به طور گسترده‌ای به منظور شخصیت شناسی و رفتار شناسی در سازمان‌ها برای استخدام، مدیریت استعدادها و جانشین پروری مدیران و کارکنان کاربرد دارد. در مقالات متعدد بین‌المللی در حوزه روانشناسی و مدیریت ثابت شده است که نتایج این آزمون‌ها با کارایی، عملکرد و بهره‌وری شغلی افراد رابطه مستقیم وجود دارد ( لینک مقاله ). در حال حاضر از ابزارهای سنجش شخصیت شناسی و رفتار شناسی در بیش از 80 درصد از شرکت‌های برتر نشریه Fortune در ایالات متحده آمریکا و بیش از 75 درصد از شرکت‌های برتر نشریه Top 100 انگلیس استفاده می‌شود. شرکت‌هایی مانند فن آوری اطلاعات، مشاوره‌های مدیریتی، کارخانجات تولیدی، موسسات مالی، خدمات مدنی و غیره به طور گسترده‌ای از آزمون‌های شخصیت شناسی و رفتار شناسی برای تطبیق شغل با شاغل در هنگام استخدام یا به منظور آموزش و توسعه کارکنان خود استفاده می‌کنند.

لینک ثبت نام در پنل ارزیابی گروهی و سازمانی

پنل ارزیابی سازمانی و گروهی چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟

به علت گستردگی آزمون‌های شخصیت شناسی و رفتار شناسی، بررسی و استخراج شایستگی‌های شغلی و رتبه بندی افراد براساس گزارش‌های مفصل آن‌ها کاری طاقت فرسا و وقت‌گیر است. علاوه بر آن بررسی گزارش‌های تحلیلی مفصل، احتمال خطای انسانی را در جمع بندی و انتخاب در پی دارد.

ما در " پنل ارزیابی سازمانی و گروهی "، سعی کرده‌ایم علاوه بر اینکه امکان استفاده از گزارش‌های تفصیلی تست‌های مختلف روانشناسی را که منجر به شخصیت شناسی و رفتارشناسی افراد می‌گردد، امکان بررسی کاندیداهای استخدام و کارکنان سازمان را از لحاظ صفات رفتاری و شایستگی رفتاری شغلی هم ایجاد نماییم.

چرا باید از پنل ارزیابی سازمانی و گروهی سایت تست و تایپ استفاده کنیم؟

نقطه تمایز " پنل ارزیابی سازمانی و گروهی " نسبت به سایر پلتفرم‌های حاوی تست‌های شخصیت شناسی و رفتار شناسی، استخراج شایستگی‌های شغلی و صفات رفتاری افراد است. این پنل مدیریتی علاوه بر اینکه امکان استفاده از طیف گسترده‌ای از ارزیابی‌های روانشناسی را توسط گزارش‌های تحلیلی تست‌های مختلف شخصیت شناسی و رفتارشناسی به همراه نمودارهای مقایسه‌ای ایجاد می‌کند، امکان گزارش‌گیری براساس شایستگی‌های رفتاری شغلی را نیز میسر می‌سازد.

پنل ارزیابی سازمانی و گروهی سایت تست و تایپ یک داشبورد مدیریتی و ابزار روانشناختی چند عامله است که به سازمان‌ها و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که برای هر کاربر سازمان یک نیم رخ از توانایی‌ها و نقاط قابل بهبود براساس شایستگی‌های رفتاری شغلی و صفات رفتاری ترسیم گردد. امکان مقایسه با بقیه کارکنان یا کاندیداهای استخدام، به سازمان داده می‌شود. علاوه بر این در " پنل ارزیابی سازمانی و گروهی " امکان یک تحلیل آسان، قابل دسترس و با پیش بینی پذیری بالا از کاندیداهای استخدام و یا کارمندان سازمان، فراهم می‌گردد.

لینک ثبت نام در پنل ارزیابی گروهی و سازمانی

کاربردهای پنل ارزیابی سازمانی و گروهی چیست؟

1. استفاده در جذب و استخدام : با این پنل شما می‌توانید سریعترین و دقیق‌ترین انتخاب را بین کاندیداهای استخدام انجام دهید. پنل ارزیابی سازمانی و گروهی می‌تواند پروفایل افراد را بر اساس شایستگی‌های شغلی طبقه‌بندی کند و به صورت یک گزارش کامل نشان دهد که یک فرد چقدر با آن شایستگی‌ها تطابق دارد. رویکرد تطابق شغل و شخصیت باعث می‌شود پیش‌بینی‌ها از رفتار و شخصیت در رابطه با شغل‌شان دقیق‌تر شود و فرآیند استخدام به بهترین وجه پیش برود. 

2. نگه‌داشت و جانشین پروری کارکنان : در این پنل امکان بررسی و مدیریت استعدادهای درون سازمانی فراهم آورده می‌شود. در پنل ارزیابی سازمانی و گروهی امکان تعیین شایستگی‌های شغلی و صفات رفتاری همراه با تعیین مقدار آن‌ها به صورت کمی وجود دارد. امکان گزارش گیری‌های مختلف براساس شایستگی‌های رفتاری شغلی و صفات رفتاری، سازمان را قادر می‌سازد بهترین‌ها را انتخاب و شرایط کارکنان را مورد بررسی قرار دهد. این امکانات داشبورد ارزیابی سازمانی و گروهی، دید جامعی برای برنامه‌ریزی منابع انسانی به منظور نگه داشت و توسعه به سازمان می‌دهد.

3. نیاز سنجی آموزشی : در این پنل امکان بررسی آموزش‌های رفتاری مورد نیاز در سازمان فراهم آورده شده است. در ارزیابی سازمانی و گروهی شایستگی‌های شغلی و صفات رفتاری بر اساس امتیازات کمی مورد نظر کارفرما تنظیم می‌گردد. سامانه با تحلیل امتیازات و نمرات کسب شده توسط هر فرد، اقدام به نیاز سنجی آموزشی نموده و آموزش مهارت‌های نرم مورد نیاز را گزارش می‌نماید.

لینک ثبت نام در پنل ارزیابی گروهی و سازمانی

ویژگی‌های پنل ارزیابی سازمانی و گروهی چیست؟

  • در ارزیابی سازمانی و گروهی تحلیل روانشناسی فضای کلی سازمان، گروه‌ها و واحدهای مختلف و افراد امکان پذیر است.
  • ارزیابی سازمانی و گروهی امکان مقایسه کاندیداهای استخدام با یکدیگر و با معیارهای مورد نظر سازمان را فراهم می‌کند.
  • ارزیابی سازمانی و گروهی امکان جستجوی پیشرفته و آنلاین و بدون صرف وقت در گزارش‌های طولانی شخصیت شناسی و رفتار شناسی فراهم می‌گردد. داشبورد ارزیابی سازمانی و گروهی، این قابلیت را دارد که سازمان معیارهای مورد نظر خود را در جایگاه شغلی انتخاب و مستقیماً شایستگی‌های رفتاری شغلی مورد نظر را بررسی و بهترین‌ها را انتخاب نماید.
  • در ارزیابی سازمانی و گروهی معیارهای شایستگی شغلی رفتاری به صورت عددی و کمی تعریف شده (از توضیحات توصیفی و کیفی غیر قابل اندازه گیری خبری نیست) و اعداد نرمال شده و قابل مقایسه هستند.
  • ارزیابی سازمانی و گروهی امکان تعیین میزان اهمیت شایستگی‌های شغلی و صفات رفتاری را فراهم می‌کند و بر آن اساس گزارش‌گیری توسط سازمان امکان پذیر خواهد بود.
  • در ارزیابی سازمانی و گروهی برای هر فرد نیم رخ توانایی‌ها و نقاط قابل بهبود ترسیم می‌شود که با بقیه کاندیداها قابل مقایسه خواهد بود.
  • در ارزیابی سازمانی و گروهی امکان تعریف چارت سازمانی وجود دارد.
  • در ارزیابی سازمانی و گروهی با توجه به سیاست‌های سازمان امکان مشاهده گزارشات تحلیلی در ساختار چارت سازمانی بصورت سلسله مراتبی قابل تعریف خواهد بود.
  • ارزیابی سازمانی و گروهی به صورت آنلاین در دسترس سازمان‌ها می‌باشد و کاربران سازمانی نیازی به نصب و راه‌اندازی داشبورد ارزیابی سازمانی و گروهی بر روی کامپیوتر خود را ندارند.
  • در ارزیابی سازمانی و گروهی امکان نیاز سنجی آموزشی وجود دارد. براساس تحلیل‌های سامانه و نقاط ضعف رفتاری پرسنل، دوره‌های آموزشی مناسب به سازمان پیشنهاد می‌شود.

روش استفاده از پنل ارزیابی سازمانی و گروهی چگونه است؟

شما می‌توانید در چند گام به راحتی از "ارزیابی سازمانی و گروهی" استفاده نمایید:

  • اسامی و مشخصات کاربران سازمان را در داشبورد ارزیابی سازمانی و گروهی ثبت می‌کنید. لینک ثبت نام
  • کاندیداهای استخدام یا کارکنان مورد نظر سازمان، آزمون‌های تعیین شده را انجام خواهند داد.
  • شایستگی مورد نیاز خود را تعیین خواهید کرد. صفات و شایستگی رفتاری شغلی مورد نظرتان را برای هر جایگاه شغلی، از بین صفات و شایستگی‌هایی که در نرم افزار تعریف شده، انتخاب می‌کنید. در مورد شایستگی‌ها امکان تعیین مقدار اهمیت آن‌ها نیز وجود دارد.
  • سازمان می‌تواند کارکنان یا کاندیداهای شرکت کننده در آزمون‌های شخصیت شناسی و رفتار شناسی را براساس صفات رفتاری و شایستگی‌های شغلی رفتاری تعیین شده، بررسی کند و رتبه‌بندی نماید و گزارش‌های مقایسه‌ای دریافت کند.

 رویکرد پنل ارزیابی سازمانی و گروهی باعث می‌شود تا استفاده از ابزارهای سنجش راحت‌تر و پیش‌بینی دقیق‌تری از کاندیدای استخدام و یا پتانسیل‌های کارمندان انجام گیرد و در کنار آن نیازهای آموزشی سازمان هم تعیین گردد.

برای اطلاع بیشتر از خدمات ارزیابی سازمانی و گروهی با ما در تماس باشید.


مصاحبه و استخدام مدیریت استعداد منابع انسانی پنل ارزیابی سازمانی و گروهی


برای ثبت نظر بایستی ابتدا وارد شوید.

بیژن بداغی
بیژن بداغی    (4 ماه قبل)
با سلام سوالات کاملا مرتبط با شاخص های رفتاری مدیریتی جهت ارتباط با همکاران و مراجعه کنندگان و افزایش بهره وری در خدمات رسانی به مردم میباشد