افراد معروف با تیپ شخصیتی ESFJ

1400/07/13 12:24 AM - 2 سال قبل


در این مطلب به معرفی 20 شخصیت معروف با تیپ شخصیتی ESFJ می‌ پردازیم. افراد با این تیپ شخصیتی بسیار خونگرم و مهربان هستند و همیشه هوای دوستان و خانواده خود را دارند.

این افراد همواره خواهان خوشبختی و خوشحالی عزیزان خود هستند و اگر در توانشان باشد برای آن‌ها حاضر به انجام هر کاری می شوند. آن ها همچنین برای درک متقابل و وفاداری ارزش فراوانی قائلند.

اگر دوستی با تیپ شخصیتی ESFJ دارید مطمئن باشید همیشه حامی و پشتیبان شما است و به شما توصیه های مفید و سازنده می کند. فرقی ندارد با چه مشکلی دست و پنجه نرم می کنید، او شما را در مشکلتان تنها نخواهد گذاشت.

تقریبا 7.5 درصد از مردان و 16.9 درصد از زنان، دارای تیپ شخصیتی مشاور یا همان ESFJ هستند. اگر به شناخت بیشتر ESFJ ها علاقه مند شدید، خواندن مطلب تیپ شخصیتی ESFJ به شما پیشنهاد می‌شود.

ESFJ ها منظم و دقیق هستند. آن ها همچنین به بیرون رفتن و وقت گذراندن با دوستانشان علاقه دارند. این امر باعث می شود بهترین میزبان هایی باشند که به عمر خود خواهید دید.

آن ها در خواندن زبان بدن و نشانه های اجتماعی دیگران مهارت خاصی دارند، به همین دلیل در مهمانی ها می درخشند و میان همه محبوب هستند. همانطور که در لیست زیر مشاهده خواهید کرد، آن ها افرادی هستند که به جزئیات اهمیت فراوانی می دهند.

همچنین جایگاه خانواده نزد آن ها ارزش خاصی دارد. افراد مشهوری که در زیر نام برده می شوند، تعهدات خود را بسیار جدی می گیرند و به هر قیمتی که شده روی حرف خود خواهند ماند.

از جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا تا تیلور سویفت که تا به حال تنها یکی از 452 کنسرت خود را لغو کرده است (به علت دلایل خارج از کنترلش)، می توانید در تمام مواقع روی ESFJ ها حساب کنید.

به یاد داشته باشید ممکن است تیپ شخصیتی برخی از این افراد چیزی غیر از ESFJ باشد، زیرا تعیین دقیق و صد درصدی شخصیت افراد چندان آسان نیست.

1. تیلور سویفت (خواننده سرشناس آمریکایی)

تیلور سویفت دوست داشتنی و قابل اعتماد است. او احساسات خود را به وسیله موسیقی خود بیان می کند و مانند دیگر افراد تیپ شخصیتی ESFJ دوست دارد میان مردم باشد.

برخی مردم اعتقاد دارند تیپ شخصیتی تیلور سویفت ENFP است. دلیل آن شاید پرانرژی بودن، سازگاری، خلاقیت و ابتکار او باشد. تیلور دوست دارد به ایده های جدید و خلاقانه بیندیشد و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارد.

2. جو بایدن (سیاستمدار و رئیس جمهور فعلی آمریکا)

جو بایدن مانند بسیاری از ESFJ ها، اجتماعی و خونگرم است. او از نیازهای دیگران آگاه است و به جزئیات توجه بالایی دارد.

3. دالی پارتن (خواننده، آهنگ ‌ساز و هنرپیشه آمریکایی)

دالی پارتن، نگرشی مثبت به جهان و دنیای اطراف خود دارد و بسیار دوست داشتنی است. او به همه انسان ها از خانواده خود تا غریبه ها اهمیت می دهد.

4. لبران جیمز (بازیکن بسکتبال آمریکایی)

لبران جیمز بسیار محبوب و اجتماعی است. او مانند بسیاری از افراد با تیپ شخصیتی ESFJ همیشه می خواهد از مردم حمایت کند و یک رهبر ذاتی درون خود دارد.

5. جنیفر لوپز (بازیگر و خواننده آمریکایی)

جنیفر لوپز بسیار سخت کوش و همچنین برونگرا است. او از مرکز توجه بودن لذت می برد. می توان گفت جنیفر نماد یک ESFJ واقعی و ایده‌آل است.

او همچنین همیشه بسیار فعال و سخت کوش بوده است. جنیفر به واسطه تلاش فراوان خود توانسته است به موقعیت و شهرت اکنون خود دست پیدا کند.

اگر هنوز از تیپ شخصیتی خود مطمئن نیستید، انجام تست MBTI به شما در شناخت خود و اهدافتان کمک فراوانی خواهد کرد.

6. کریس ایوانز (بازیگر سرشناس آمریکایی)

کریس ایوانز بسیار خونگرم و خاکی است. او مانند هر ESFJ دیگر، از گذراندن وقت با دوستانش لذت می برد. می توان گفت کریس یک میانگرا است زیرا از دیگر افراد برونگرا، کمی درونگراتر است.

7. کریسی تیگن (مدل مشهور آمریکایی)

کریسی تیگن اجتماعی، دوستانه، پر انرژی و حامی است. او مانند هر ESFJ دیگر، دوستان و خانواده خود را اولویت اول قرار می دهد.

8. هیو جکمن (بازیگر استرالیایی)

هیو جکمن خونگرم، حامی و مراقب دیگران است. او بسیار خاکی و مهربان بوده و از وقت گذراندن کنار مردم لذت می برد.

9. آریانا گرانده (خواننده و بازیگر آمریکایی)

آریانا گرانده دوست دارد میان دوستان خود باشد. او به عنوان یک ESFJ بسیار سخت کوش بوده و حامی و مراقب خانواده و دوست های خود است.

10. وین دیزل (فیلم ساز و بازیگر آمریکایی)

وین دیزل بسیار عملگرا است و میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. او به نقش هایی که در آن بازی می کند متعهد بوده و سخت کار می کند.

11. مارگو رابی (بازیگر محبوب استرالیایی)

مارگو رابی، از بودن در اجتماع لذت می برد. او که در لس آنجلس زندگی می کند، خود را میان دوست ها و خانواده خود محاصره کرده است. برخی می گویند او به طور منظم میزبان گردهمایی ها و مهمانی به صرف میان وعده است.

12. استیو هاروی (کمدین، بازیگر و مجری برنامه تلویزیونی و رادیویی)

همانطور که ممکن است از برنامه های تلویزیونی استیو فهمیده باشید، او مانند هر ESFJ دیگر از نیازهای دیگران بسیار آگاه است. او بسیار قلبی مهربان دارد و به مردم اهمیت فراوانی می دهد.

اگر تا این بخش مطلب برایتان جذاب بوده است، شاید از خواندن مطلب «فهرست افراد مشهور با تیپ شخصیتی ESFJ» نیز لذت ببرید.

13. پریانکا چوپرا (بازیگر هندی)

پریانکا چوپرا به عنوان یک ESFJ بسیار خونگرم و دلسوز است. او شخصیتی عاشق و رمانتیک دارد و با بهترین گزینه و جفت ممکن خود یعنی نیک جوناس با تیپ شخصیتی ENFJ ازدواج کرده است.

14. جیمی فالون (کمدین، بازیگر و مجری آمریکایی)

جیمی فالون از تعامل و رابطه با مردم لذت می برد. او مانند هر ESFJ دیگر، نگران احساسات دیگران خصوصا مهمان های حاضر در برنامه هایش است.

15. جوزف مورگان (بازیگر بریتانیایی)

برخلاف شخصیت داستانی معروف جوزف مورگان یعنی کلاوس مایکلسون در سریال اصیل ها و خاطرات یک خوناشام، او بسیار مهربان، خلاق و خونگرم است. جوزف همچنین شوخ طبعی خاصی دارد و به طرفداران خود اهمیت فراوانی می دهد.

16. خورخه ماریو برگولیو (پاپ فرانسیس)

پاپ فرانسیس که در سال 2013 به عنوان بهترین فرد سال شناخته شد، بسیار فروتن، خیرخواه و رهبری مهربان است. او همواره به مردم اهمیت می دهد و از یاری نیازمندان غافل نمی شود.

پاپ فرانسیس به قدری خاکی و فروتن است که عکسی از او در حال بوسیدن پای یک فرد معلول وجود دارد. همچنین وقتی مردم از پاپ می خواهند برایشان دعا کند، او با نامه هایی که خودش نوشته به آن ها پاسخ می دهد.

17. ادریس البا (بازیگر تلویزیون، تئاتر و فیلم بریتانیایی)

استعداد خارق العاده ادریس البا بر هیچ کس پنهان نیست. او اعتقاد دارد وقتی فردی به جزئیات توجه می کند و حتی کوچکترین نکات را درباره یک نفر به خاطر می سپارد، از او بسیار قدردانی می کنند.

او به شنیدن حرف های دیگران مخصوصا دوستان و خانواده اش، علاقه زیادی نشان می دهد. ادریس البا همچنین می گوید: ترجیح می دهم در مهمانی ها گوشه ای بنشینم و از تماشای تفریح دیگران لذت ببرم.

با توجه به متفکر بودن و جذابیت خاص او، می توانید حدس بزنید که چرا ادریس البا یکی از محبوب ترین تیپ های شخصیتی ESFJ در سینما و تلویزیون است.

18. هیلی بیبر (مدل آمریکایی)

هیلی بیبر یک ESFJ وفادار، همدل و مهربان است. او برای خانواده و دوستانش هر کاری می کند. او با جاستین بیبر که تیپ شخصیتی ENFP دارد ازدواج کرده است و به نظر می رسد  گزینه خوبی برای یکدیگر هستند.

ENFP ها می توانند به ESFJ ها برای سازگاری با شرایط غیرمنتظره کمک کنند. ESFJ ها نیز، می توانند برای تعیین اهداف و رسیدن به آن ها، به افراد با تیپ شخصیتی ENFP کمک می کنند.

افراد تیپ شخصیتی ESFJ بهتر است با چه تیپی وارد رابطه شوند؟

آیا با این افراد ESFJ ارتباط برقرار می کنید؟ ممکن است حتی خودتان یکی از آن ها باشید! بهترین جفت برای تیپ شخصیتی ESFJ، افراد ISTP و ISFP هستند. مخصوصا تیپ شخصیتی ISFP جفت ایده‌آل یک ESFJ محسوب می شود.

دلیل خوب بودن رابطه آن ها، حسی (S) و احساساتی (F) بودن هر دوی این تیپ ها است. هر دو تایپ ESFJ و ISFP دوست دارند احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و در مورد آن ها صحبت کنند.

همچنین هر دو فرد با تیپ شخصیتی ISFP و ESFJ روی زمان حال تمرکز کرده و سعی می کنند از آن نهایت لذت را ببرند.

هر دو فرد این رابطه مسئولیت پذیر هستند و به تعهدات خود احترام می گذارند. آن ها برای رابطه خود اهمیت فراوانی قائل می شوند.

فردی با تیپ شخصیتی ESFJ معمولا کاریزماتیک و جذاب است. در حالی که ISFP ها، تودار و درونگراتر هستند. این تفاوت لزوما مشکلی به دنبال نخواهد داشت به شرطی که هر دو فرد به نیازها و احساسات دیگری اهمیت بدهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد روابط افراد تیپ های شخصیتی متفاوت با ESFJ ها، خواندن مطلب «سازگاری تیپ شخصیتی ESFJ با دیگر شخصیت های MBTI» به شما توصیه می شود.


لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ISTP

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی INTJ

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی INTP

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ISTJ 

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی INFP 

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی INFJ 

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ISFJ 

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ISFP 

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ENFP 

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ENTJ 

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ESTJ 

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ESFP 

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ESFJ

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ENTP 

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ENFJ

لیست شخصیت های داستانی با تیپ شخصیتی ESTP


mbti (ام بی تی آی) شخصیت شناسی خودشناسی


برای ثبت نظر بایستی ابتدا وارد شوید.